Somos Adevinta Spain. Una empresa tecnológica que innova para ayudar a las personas a encontrar lo que están buscando y dejar una huella positiva en el mundo. Somos Fotocasa, habitaclia, InfoJobs, coches.net, motos.net y Milanuncios.
A través de Fotocasa, habitaclia, InfoJobs, coches.net, motos.net y Milanuncios conectamos a personas en momentos clave de sus vidas para ayudarles a encontrar lo que buscan. Porque creemos en las primeras veces y en las segundas oportunidades para todos/as y para todo.
Así es nuestro día a día. Eventos que cuidan el medioambiente, iniciativas sociales y fechas especiales para celebrar por todo lo alto.
En Adevinta Spain creemos que un cambio positivo en el mundo es posible, dando una nueva oportunidad a las personas y una segunda vida a las cosas. Lo hacemos de manera responsable, promoviendo la igualdad y la sostenibilidad económica, social y medioambiental.
Conoce dónde se encuentran nuestras oficinas en España o contacta directamente con nuestros marketplaces para que puedan ayudarte con tu consulta.
Tus ideas pueden cambiar la vida de mucha gente, incluso la tuya. Encuentra tu oportunidad profesional en Fotocasa, habitaclia, InfoJobs, coches.net, motos.net, Milanuncios o en posiciones cross ayudando a todos los marketplaces.
Nuestros comunicados de prensa, próximos eventos y recursos de marca, ¡en tus manos!
Descubre cómo impulsar tu negocio con campañas efectivas.
Adevinta Germany
Kleinmachnow, Germany
Sales & Advertising / Advertising
Full time / Regular
We are looking for a seasoned professional to join our team as a Senior Customer Success Manager. The ideal candidate will have a solid understanding of customer journeys and be able to create strategies that enhance customer experience, drive growth, and boost customer satisfaction.
Responsibilities:
Act as the primary point of contact and build long-lasting relationships with clients.
Develop a trusted advisor relationship with key customer stakeholders and executive sponsors.
Understand customer needs and align them with the appropriate resources in our company for maximum customer success.
Coordinate with the sales team to ensure seamless transition phases from sales to onboarding.
Work closely with the technical team to resolve any issues that impact customer experience.
Advocate customer needs and feedback to the product development and management team.
Develop and implement strategies to help customers adopt and maximize use of our platform.
Monitor customer engagement and identify opportunities for growth and adoption.
Develop a customer success roadmap for clients that outlines their journey from onboarding to loyalty.
Requirements:
Proven experience as a Customer Success Manager or similar customer-facing role.
Experience in managing all stages of the customer journey: Awareness, Sales, Onboarding, Adoption, and Loyalty.
Excellent communication and interpersonal skills, with a knack for building strong relationships with customers.
Fluency in English, German is a plus.
Strong problem-solving skills and the ability to manage complex situations.
Technical proficiency, especially around APIs and data feeds.
Ability to interpret financial data and develop financial reports.
Experience with CRM software and other professional tools.
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Adevinta ASA
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